באנרים לפרסום
נעים להכיר, באנרים. אותם מלבנים או קוביות שצצים לכם בזמן שאתם מתכננים את קריאת המאמר הבא שלכם או מעיינים בפיד שלכם בפייסבוק. באנרים הם מודעות צד שתולות באתרים, והקלקה עליהן מובילה את הגולש לאתר או לדף הנחיתה. כיוון שבאנר מאתגר כל מעצב באשר הוא משום גודלו הקטן, ישנה חשיבות עליונה לעיצוב באנר שילכוד את תשומת הלב של הגולשים תוך כמה שניות בלבד.
חשיבות עיצוב הבאנר
ראשית, בלי קשר לגודלו – באנר הוא עוד כלי שמעניק חשיפה למותג שלכם. למעשה, הוא מעצים את הנוכחות שלכם ברשת. כדי שיצליח להעביר את המסר, הבאנר צריך להיות מעוצב בצורה נכונה. עיצוב באנר למעשה עובד על חוקיות פסיכולוגית של מכירות – לאילו צבעים אנשים מגיבים טוב יותר, האם יש מסגרת, תנועה ועוד אלמנטים נוספים משמעותיים. בהקשר זה נציין כי ישנם שני סוגים עיקריים של באנרים – סטטיים ודינאמיים, את העיצוב של שניהם חשוב מאוד להפקיד בידיים מיומנות שמבינות בעיצוב. זאת תוכלו למצוא אצלנו.
עיצוב באנרים בסטודיו מוטיבציה
אנו בסטודיו מוטיבציה – סטודיו בוטיק לעיצוב, מתמחים בעיצוב באנרים משלושה סוגים: סטטיים, באנר גיף אנימיישן ובאנר פלאש. הראשון, הבאנר הסטטי מציג טקסט ותמונה סטטיים ללא תנועה; על כן יש חשיבות לעצב אותו תוך אלמנטים ויזואליים נכונים. פסיכולוגיה, זוכרים? שני האחרונים – הפלאש וגיף אנימיישן – עושים שימוש בתנועה: תנועה של הטקסטים והתמונות (בפלאש) ותנועה יותר מונפשת, כמו של אנימציה (בגיף או מאנגלית GIF – Graphics Interchange Format). אנו בסטודיו מוטיבציה מבינים כי עיצוב באנר הוא בעל חשיבות עליונה וחלק ממערך שלם הכולל גם את הקמפיין ואת דף הנחיתה שלכם. לכן, אנו נלווה אתכם לאורך כל בניית המערך העיצובי מ- א' ועד ת'. בין הבאנרים שעיצבנו: באנר פלאש לחברת dryfoto, באנר פלאש לאחוזת הר – אבן, באנר לקרקס מלכת השלג, למלון ממילא בירושלים ועוד. אם גם אתם זקוקים לעיצוב באנר עבור העסק שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עוד היום ונשמח לכוון אתכם לאורך כל הדרך.